Har du en fråga om EVENTIM.Light?

Registrering

Hur snabbt kommer mina evenemang att finnas till försäljning?

Efter att ha skickat in din registrering kommer vårt support team att behandla din förfrågan ASAP. Under tiden, se till att du har lagt till dina bankuppgifter på ditt konto för snabb avräkning. Så fort du får en bekräftelse på din anmälan från oss kan du publicera dina evenemang till försäljning.

Hur kan jag ändra mina bankuppgifter?

Ändringar av din adress eller bankuppgifter ska skickas via kontaktformuläret till vårt support team.

Hur kan jag ändra mina kontaktuppgifter

Ändringar av din adress eller bankuppgifter skall skickas in via kontaktformuläret till vårt supportteam.

Jag har skapat mitt evenemang, men vilken data behöver du fortfarande?

För utbetalning av dina biljettpengar behöver vi dina bankuppgifter. För att göra detta, klicka på ditt användarnamn i menyn eller direkt på 'Min profil'. Här hittar du uppgifterna för din registreringsförfrågan och information som behövs för avräkning. Din information lagras alltid säkert.

Skapa evenemang

Hur kan olika biljettyper definieras?

Utöver "Normal" kan du även lägga till andra biljettyper i avsnittet "Priser". Du kan antingen använda de fördefinierade namnen eller ange dina egna. Upp till tio biljettyper finns tillgängliga. Ytterligare information om de olika biljettyperna kan anges i försäljningsinformationen.

För varje biljettyp kan du individuellt ställa in ett maximalt antal tillgängliga biljetter eller definiera en begränsad försäljningsperiod

Kan jag definiera olika biljettområden på ett spelställe?

Om ditt spelställe har flera områden kan du definiera olika biljettområden såsom VIP-område, ståplats eller rullstolsanvändare. Om medföljande person till en rullstolsanvändare ingår i biljettpriset, vänligen namnge biljettområdet i enlighet med detta och upplys om detta i försäljningsinformationen. Du kan antingen använda våra fördefinierade namn eller ange dina egna.

Hur publicerar jag ett evenemang?

När du har angett alla evenemangsdetaljer klickar du på "Publicera" och kontrollerar att all information är korrekt. Om du skulle behöva ändra något kan du enkelt gå tillbaka till «Redigera evenemang».

Efter kontroll, klicka på "Publicera" för att börja sälja ditt evenemang.

Vilka bildformat är mest lämpliga?

Skapa en bild för varje evenemang som du laddar upp som en png- eller jpg-fil, helst i formatet 16:9. Den största bildstorleken som stöds är 1920 x 1080 pixlar.

Vad måste jag vara medveten om när jag laddar upp bilder?

När du laddar upp ditt bildmaterial till www.eventim-light.com/se, se till att du otvetydigt innehar de nödvändiga rättigheterna för bildens avsedda syfte (t.ex. genom ett avtal med den relevanta rättighetsinnehavaren). Du kommer att uppmanas att bekräfta detta när du laddar upp en bild.

Hur fungerar prisberäkningen?

Biljettpriset du definierar ligger till grund för avgifterna och avräkning efter evenemanget. När du anger grundpriset så beräknas försäljningspriset automatiskt.
Moms: Vänligen välj den momssats som är riktig för ditt evenemang. Detta påverkar inte prisberäkningen av de enskilda biljetterna.

Hur lägger jag till ett nytt spelställe?

tt lägga till ett nytt spelställe kan inte vara enklare! Kontrollera först om ditt spelställe finns i listan. För att göra detta, skriv bara in namnet eller staden i sökrutan och resultaten kommer att visas.
Hittar du inte ditt spelställe? Klicka på "Skapa nytt spelställe" och ange önskad adress.
OBS: Du kan inte ändra spelställe efter ditt evenemang har publicerats.

Vilken data måste lagras i evenemang informationsområdet?

I det första steget av att skapa ett evenemang definierar du ramdata och beskrivning av ditt evenemang.
Evenemangstitel: Utöver titeln kan du även använda rubriken och undertexten för ytterligare information såsom programtitel, presenterar m.m.

För att göra det första skapandet enkelt för återkommande evenemang kan du använda bilder och textdata från din evenemangserie.

Jag har skapat mitt evenemang, men vilken data behöver du fortfarande?

För utbetalning av dina biljettpengar behöver vi dina bankuppgifter. Du kan lägga till och spara dina bankuppgifter i avsnittet "Min profil". För att göra detta, klicka på ditt användarnamn i menyn eller direkt på 'Min profil'. Här hittar du uppgifterna för din registreringsförfrågan och information som behövs för avräkning. Din information lagras alltid säkert.

Kan jag skapa en salongsplan?

Ja, med vår salongsplans redigerare kan du skapa din egen layout. Du kan erbjuda dina kunder att välja en plats i arenaöverblicken eller välja att använda funktionen bästa plats. Du kan aktivera funktionen i avsnittet ”Arena”.

Sälj evenemang

Vad måste jag vara medveten om när jag laddar upp bilder?

När du laddar upp ditt bildmaterial på www.eventim-light.com/se, ange det fullständiga namnet på upphovsrättsinnehavaren (fotograf, designer, etc.). Se till att du otvetydigt innehar de nödvändiga rättigheterna för bildens avsedda syfte (t.ex. genom ett avtal med den relevanta rättighetsinnehavaren)

Vilka försäljningskanaler finns tillgängliga?

Förutom online shop kan du också dra nytta av Eventim-nätverket, som inkluderar online- och callcenterförsäljning. Genom vår biljettkassamodul har du även möjlighet att sälja via biljettkassa på evenemangskvällen eller använda ditt kontor som bokningskontor.

Hur startar jag försäljningen?

När du fyllt i all information om evenemanget och biljetter kan du använda knappen "Publicera" för att starta försäljningen via din online-shop. Om Eventim-nätverket är aktiverat samtidigt, kommer evenemanget även att vara tillgängligt för ombud efter en kort uppdateringsperiod. Bearbetning av vårt supportteam sker därför i realtid, så att ditt evenemang även kan bokas på eventim.se.

När kommer biljetter att finnas tillgängliga av Eventim-nätverket?

Så fort du har publicerat evenemanget och aktiverat nätverksalternativet Eventim kommer biljetterna att godkännas av vårt support team efter en snabb valideringskontroll.

Var kan jag hitta Eventim-logotypen och hur kan jag använda den?

Om du säljer dina biljetter via vårt EVENTIM-nätverk får du använda Eventim-logotypen på ditt reklammaterial (t.ex. affisch, flyer, annonser eller din webbplats).

Ta kontakt med oss för att få tillgång till de nödvändiga bildfilerna.

Hur kan jag stoppa försäljningen av ett evenemang?

Välj det relevanta evenemanget från listan över «Publicerade evenemang” och öppna sidan med evenemangsdetaljer. Klicka på knappen ”Stoppa försäljning” uppe till höger, välj «Ställ in evenemang» och bekräfta.

Obs: Detta kan inte ångras.

Redigera evenemang

Hur kan biljetter köpta på lokala biljettkontor returneras vid inställt evenemang?

I brist på kontaktinformation till dessa kunder bes de kontakta EVENTIM kundtjänst via telefon eller e-post.

Hur kan jag ändra mitt evenemang till ett annan plats?

För att ändra ditt evenemang till en annan plats, gör följande steg:

1. Ställ in evenemangets status på "Pausa försäljning" via knappen "Stoppa försäljning" så att inga fler biljetter kan säljas.

2. Lägg till en notering som "Plats ändrad till XXX" till evenemangets titel

3. Lägg till ytterligare en notering till din försäljning, "Obs, platsen för detta evenemang ändrades till XXX. Alla biljetter förblir giltiga”.

4. Skapa ett nytt evenemang på den nya platsen och publicera den.

5. Kontakta oss via e-post till support[at]eventim[dot]se för att meddela oss om ändringen. Efteråt kommer vi att informera dina kunder.

Observera: Vi kan inte kontakta kunder som köpt sina biljetter i biljettkassan.

Hur kan jag flytta mitt evenemang till ett annat datum?

För att flytta ditt evenemang till ett annat datum, välj det relevanta evenemanget från listan över "Publicerade evenemang" och öppna sidan med evenemangsinformation. Klicka på knappen "Redigera evenemang" längst upp till höger och ändra evenemangsdatumet inom området "Schema".

Lägg dessutom till ett meddelande till din evenemangsinformation: * OBSERVERA, DETTA EVENEMANG HAR FLYTTATS FRÅN XXX TILL XXX. ALLA SÅLDA BILJETTER ÄR GILTIGA. *

Efter att ha sparat ändringarna kommer vi att informera alla kunder som kan nås om ändringarna eller informera dig om hur du kan kommunicera det till dina kunder.

Hur kan information ändras efter att ett evenemang har publicerats?

Välj det relevanta evenemanget från listan över "Publicerade evenemang" och öppna sidan med evenemangsdetaljer. Om du klickar på knappen "Redigera evenemang" längst upp till höger, så visas först all evenemangsinformation och därefter klickar du på "Spara och fortsätt" så visas biljettinformationen. Ändringar är möjliga, men de gäller inte biljetter som redan är sålda. Detta bör särskilt beaktas vid efterföljande prisändringar.

Hur kan antalet biljetter till försäljning ändras?

Välj det relevanta evenemanget från listan över "Publicerade evenemang" och öppna sidan med evenemangsdetaljer. Klicka på knappen "Redigera evenemang" uppe till höger och välj «Biljettkapacitet». På avsnittet "Biljettkapacitet" kan du ändra antalet biljetter för varje sektion/biljettyp. Dessutom kan du under avsnittet «Priser» klicka på “Avancerade inställningar” och justera antalet biljetter till försäljning till just detta pris.

Online shop

Kan jag också skapa en fråga endast för vissa evenemang?

Ja, det är möjligt att skapa en evenemangsrelaterad fråga när du ställer in evenemanget. Denna funktion kan till exempel användas för att fråga dina kunder om speciella menyförfrågningar. Om du vill använda den här funktionen, vänligen kontakta oss på support[at]eventim[dot]se för aktivering

Kommer den orderrelaterade frågan att synas på eventim.se?

Nej, frågan kommer bara att synas i din egen online shop.

Vad är orderrelaterade frågor?

Du kan skapa en fråga i din online shop för att be dina kunder om ytterligare information, till exempel "Hur hörde du talas om oss?". Du kan ange ett fritextfält för svaret eller använda flervalsalternativet. Denna fråga kommer att visas i utcheckningen av alla evenemang som publiceras i din egen online shop.

Vem kan mina kunder kontakta om de har frågor om sin beställning?

Vid frågor om order- och betalningshantering kan dina kunder kontakta vårt support team via kontaktformuläret i online shopen.

Vilka betalningstyper finns tillgängliga?

Dina kunder kan betala med kort (Visa, MasterCard).

Vilka typer av leveranser finns tillgängliga i online shop?

När en kund har köpt biljetter får de en print@home-biljett som en PDF-fil via e-post eller även direkt för nedladdning som en print@home biljett som PDF eller Apple Wallet på orderbekräftelsesidan.

Hur är online shopen integrerad i din webbplats?

Efter att du har publicerat ditt evenemang kan du integrera shopen direkt på din webbplats via iFrame eller helt enkelt lägga upp en länk till din online shop. I ditt EVENTIM.Light-konto under "Shopinställningar" och "Dela online shop" hittar du länken samt HTML-koden för iFrame-integrationen. Alla nya evenemang läggs automatiskt till i din online shop.

Under "Shop stil" kan du även ändra stilen på din online shop och anpassa den till ditt individuella varumärke.

Biljettkassan

Kan jag använda en kampanj flera gånger?

Du kan tillämpa en kampanj på flera biljetttyper inom ett evenemang eller på olika biljetttyper för flera evenemang. En begränsning implementeras genom informationen i kampanjen, såsom det maximala antalet biljetter. På så sätt har du alltid kontroll över antalet biljetter som säljs till ett specialerbjudande eller en kampanj.

Hur lägger jag till en kampanj till ett evenemang?

När du har skapat en kampanj och genererat kampanjkoder, skapa ett event på vanligt sätt eller redigera i ett befintligt. Sedan måste du skapa en ny biljetttyp i avsnittet "Priser" och välja den kampanj du vill lägga till under "Avancerade inställningar". På så sätt kommer den nya biljetttypen endast att kunna bokas genom att ange rätt kampanjkod.

Hur kan jag avboka biljetter som sålts via biljettkassan?

Hitta ordern i orderöversikten som du vill annuellera och klicka på papperskorgen. En översikt över den aktuella beställningen kommer att öppnas. Klicka på "Anullera alla" för att avbryta hela beställningen. Om du bara vill anullera specifika biljetter från beställningen, välj bara de aktuella biljetterna och klicka på' Anullera valda'.

Hur kan jag skriva ut en biljett på nytt?

Om du behöver kan du också skriva ut biljetter på nytt. Gå till din orderöversikt (biljettsymbol i det övre högra hörnet) och klicka på den biljett som du vill skriva ut igen. Du kan antingen skriva ut en specifik biljett eller en hel order med flera biljetter.

Var hittar jag en översikt över alla biljettordrar?

Öppna biljettkassan och klicka på biljettsymbolen i det övre högra hörnet. Du får då en översikt över alla beställningar som du sålt via biljettkassan.

Kan jag skriva ut biljetter själv?

Ja, du kan skriva ut biljetterna du sålt själv. Tänk på att endast print@home-biljetter kan skrivas ut.

Kan jag boka gratisbiljetter via biljettkassan?

Ja, det är möjligt. Lägg bara till en ny biljetttyp genom att klicka på "Lägg till gratisbiljetter". Denna biljetttyp kan endast läggas till för försäljningskanalens biljettkassa.

Hur bestämmer jag biljetttyperna för biljettkassan?

När du skapar ett nytt evenemang väljer du biljettkassan som försäljningskanal för varje biljetttyp som du vill aktivera för denna kanal.

Kampanjer

Var kan jag hitta en översikt över mina kampanjer?

Gå till "Kampanjer" i menyraden. Här hittar du en översikt över alla aktiva och inaktiva kampanjer. När du klickar på en kampanj visar detaljsidan dig all relevant information inklusive evenemangen där kampanjen används. Dessutom kan du också ladda ner en rapport för att se hur många kampanjkoder som redan har använts.

Kommer specialerbjudandet eller kampanjen att vara synligt för alla?

Nej. Specialerbjudandepriset är endast synligt efter att kunden angett kampanjkoden. Endast de kunder som fått en kampanjkod från dig, kan därför köpa biljetter till specialerbjudandets/kampanjens pris.

Vad är en kampanj?

Med kampanjfunktionen kan du erbjuda dina kunder specialerbjudanden. Du behöver bara skapa kampanjkoder. Dessa används för att låsa upp priser som du tidigare definierat. Använd dessa koder till exempel i en reklamkampanj, eller så kan du belöna dina mest lojala kunder genom att skicka dem kampanjkoder via nyhetsbrev

Kommer specialerbjudandet att vara synligt för alla?

Nej. Specialerbjudandepriset är endast synligt efter att kunden angett kampanjkoden. Endast de kunder som fått en kampanjkod från dig kan köpa biljetter till specialerbjudande.

Hur skapar jag en kampanj?

Gå till menyn "Kampanjer" på ditt EVENTIM.Light-konto. Här kan du skapa en kampanj och definiera all relevant information, så som maximalt antal biljetter, giltighetstid och om en kod kan lösas in en eller flera gånger. Sedan genererar du kampanjkoderna som dina kunder kommer att använda när de köper en biljett till ditt evenemang.

Observera: Om du använder EVENTIM-nätverket som säljkanal, kommer namnet på din kampanj att visas där.

Avräkning evenemang

Vem ska jag kontakta om jag har frågor om avräkning?

Om du har några frågor om avräkning och utbetalningar hjälper vårt support team gärna till. Skicka bara din förfrågan och evenmangsinformation till oss via kontaktformuläret.

Var kan jag ladda ner avräkningen?

Om du har några frågor om avräkning och utbetalningar hjälper vårt supportteam gärna till. Skicka bara din förfrågan till oss via kontaktformuläret.

När kommer mitt evenemang att avräknas och betalas ut?
  1. Avhållna evenemang beräknas och betalas ut av Eventim inom 2 – 10 arbetsdagar. Biljettintäkter betalas ut till arrangören när kontona är stängda och är begränsade till de faktiska betalningar som görs av biljettköpare. Eventim utfärdar faktiska kontoutdrag i samband med detta.
     
  2. När intäkterna är inkasserade drar Eventim först av de avgifter som Eventim är berättigad till enligt gällande prislista och resterande belopp överförs till arrangören. Biljettavgiften ska betalas när biljetten bokas. Eventim har även rätt att reglera eventuella andra belopp som arrangören är skyldig i resterande belopp.
     
  3. Inställda eller uppskjutna evenemang ingår inte i detta och faktureras först när eventuella avbokningskrav från biljettköpares sida har lösts.
Vad händer efter evenemanget?

När ditt evenemang har avslutats behöver du ge oss ditt godkännande för att starta avräkningsprocessen. För att göra detta, välj det relevanta evenemanget från listan över "Genomförda evenemang", öppna sidan med evenemangsdetaljer och ställ in statusen till "Avslutet".
När evenemanget är avslutat är inga ytterligare bokningar, framföralt avbokningar, möjliga och vårt ekonomiteam kommer att kunna utfärda din avräkning.

Evenemangsserie

Hur kan jag ändra mitt evenemang till et annat spelställe för en evenemangsserie?

För att ändra ditt evenemang till ett annat spelställe, gör följande:

1. Ställ in evenemangets status på "Pausa försäljning" via knappen "Stoppa försäljning" så att inga fler biljetter kan säljas.

2. Lägg till en notering som "Spelställe ändrat till XXX" i evenemangets titel.

3. Lägg till ytterligare en notering till din försäljning, "Obs, spelställe för detta evenemang är ändrat till XXX. Alla biljetter förblir giltiga”.

4. Skapa ett nytt evenemang på det nya spelställe och publicera.

5. Kontakta oss via e-post till support[at]eventim[dot]se   för att meddela oss om ändringen så att vi kan informera dina kunder.

Observera: Vi kan inte kontakta kunder som köpt sina biljetter i biljettkassan.

Var kan jag ställa in spelställe för en evenemangsserie?

Om alla evenemang är på samma spelställe, välj "Evenemang pågår på samma spelställe" i avsnittet "Typ av evenemangsserie". På så sätt kommer ditt valda spelställe att tillämpas på alla evenemang i serien.

Om evenemangen är på olika spelställen, välj "Evenemangsserie med olika spelställen". Nu kan du lägga till ett nytt spelställe för varje evenemang.

Vilka evenemang borde skapas i en evenemangsserie?

Den här funktionen hjälper dig att organisera återkommande evenemang på olika datum. Du behöver bara fylla i evenemangsinformationen en gång och kan tillämpa dem på alla evenemangsdatum inom den serien.

Vad är en evenemangsserie?

Du kan använda en evenemangsserie om du har identiska eller flera evenemang på olika datum. Med den här funktionen kan du automatiskt tillämpa evenemangsinformation på varje evenemangsdatum utan några manuella uppdateringar eller införingar.

Facebook Event

Vad är ett Facebook-event?

Du kan publicera ett evenemang som skapats i ditt EVENTIM.Light-konto direkt på din Facebook-sida. Anslut bara ditt EVENTIM.Light-konto till Facebook. All data om ditt event som du redan har angett i EVENTIM.Light kommer automatiskt att överföras till Facebook. Dina kunder kommer att omdirigeras direkt från Facebook till din biljettshop.

Vad behöver jag för att kunna använda det?

Du behöver ett giltigt Facebook-konto. En aktiv Facebook-sida måste vara länkad till detta konto, t.ex. din arrangörsida. Du behöver administratörsrättigheter för denna Facebook-sida för att kunna publicera ditt evenemang där.

Hur skapar jag mitt Facebook-event?

När du har publicerat ditt evenemang, gå till din evenemangsdetaljsida och klicka på knappen "Skapa Facebook-evenemang". Koppla först ditt EVENTIM.Light-konto till ditt Facebook-konto. Välj sedan den Facebooksida där du vill att ditt event ska publiceras. Minst en sida måste väljas för att länken till Facebook ska fungera. I nästa steg, ge EVENTIM.Light behörighet att hantera din sida. Ställ in knappen här på 'Ja' så att länken till Facebook fungerar korrekt.

Nu kan du ladda upp en bild och ange en händelsebeskrivning specifikt för Facebook. Välj en Facebook-eventkategori där du vill att ditt event ska hittas. Ett sista klick på 'Skapa Facebook-event' och du är klar.

Vad betyder "Återkalla anslutning"?

Det betyder att du tar bort kopplingen mellan ditt EVENTIM.Light och ditt Facebook-konto. I det här fallet kommer dina evenemang inte längre att vara synliga på Facebook. Om du bara vill pausa redigeringen av ditt evenemang, klicka bara på "Logga ut". Anslutningen till ditt Facebook-konto förblir aktiv och dina händelser förblir synliga på Facebook. För att fortsätta redigera ditt evenemang loggar du bara in igen.

Hur uppdaterar jag mitt evenemang efter publicering?

Om du gör ändringar inom ditt event måste du synkronisera EVENTIM.Light och Facebook igen. Klicka på "Uppdatera Facebook-event" för att skicka den uppdaterade informationen från EVENTIM.Light till Facebook.

Vad händer om jag pausar försäljningen i EVENTIM.Light?

I det här fallet förändras ingenting på Facebook. Ditt evenemang förblir synligt med en aktiv länk till din biljettshop. Dina kunder kommer att se i din biljettshop att biljetterna inte är tillgängliga längre.

Vad behöver jag tänka på när jag ställer in ett event?

a) Inställd på Facebook

När du ställer in ett event på Facebook kommer dina kunder också att meddelas där. Du behåller åtkomst till din Facebook-eventsida, men du kan inte redigera den längre. Avbokningen kommer att dokumenteras på din Facebook-eventsida inom EVENTIM.Light. Ändringar är inte längre möjliga här heller. Att ställa in ditt evenemang på Facebook påverkar varken statusen för ditt evenemang i EVENTIM.Light eller köpprocessen för biljetter.

b) Radering på Facebook

Om du tar bort ett event på Facebook har du inte längre tillgång till det. Detta påverkar inte statusen för ditt evenemang i EVENTIM.Light och leder inte till en avbokning inom EVENTIM.Light.

c) Avbokning i EVENTIM.Light 

Om du ställer in ett event inom EVENTIM.Light påverkar det inte ditt Facebook-event. Du måste avboka ditt Facebook-event separat.

Tillträde via Scan-App

När kan jag börja synkronisera biljettdata?

Synkroniseringen kan endast göras tidigast 12 timmar innan evenemangsstart. För att säkerställa att processen kommer att lyckas, anslut din mobila enhet till ett WiFi
Om du föredrar att skanna offline, se till att du inte synkroniserar innan biljettförsäljningen är färdig.

Är det möjligt att skanna offline?

Ja det finns inget behov av att ha en internetanslutning när du skannar. Men observera att det är nödvändigt att vara online under konfigurationsprocessen.
Observera: Om du skannar offline med mer än en enhet kommer enheterna inte att kunna synkronisera de redan skannade biljetterna med varandra.

Hur fungerar valideringsprocessen?

När du har konfigurerat Scan-Appen och synkroniserat biljettdata (streckkoder) måste du skanna varje kundbiljett vid ingång för validering. 
När biljetten skannas kontrollerar appen status, om biljetten är giltig visas ett meddelande för att auktorisera inträdet.

Hur konfigurerar jag Scan-Appen?

I ditt EVENTIM.Light-konto under "Inpassering" kan du ladda ner en PDF med QR-koder för konfiguration av appen samt en steg-för-steg-guide. När du har laddat ner EVENTIM.Access Scan-App från App Store eller Google Play Store kan du enkelt konfigurera appen genom att skanna en av de nyligen nedladdade QR-koderna med varje enhet.

Observera: Efter att konfigurationen har lyckats måste du synkronisera biljettdata. Denna process kan endast startas 12 timmar före evenemangets datum. För att ladda ner biljettdata måste din mobila enhet vara ansluten till internet.

Var kan jag ladda ner Scan-App?

Google Play Store (Android)

App Store (iOS)

Hur fungerar inpasseringskontroll?

Varje biljett har en unik streckkod eller QR-kod, som kan skannas med vår kostnadsfria Scan-App. Efter att ha skannat en biljett kommer det att dyka upp et pop-up fönster som visar om biljetten är giltig eller inte.

När kan biljetterna skannas?

Efter konfiguration av Scan-App kan du skanna biljetter 12 timmar före och efter den definierade inpasseringsperioden.

Kan jag skriva ut en lista över alla sålda biljetter?

Ja, du kan ladda ner och skriva ut en fullständig lista över alla sålda biljetter till ett specifikt evenemang.

Listan innehåller:

• Streckkodsnummer

• Biljettstatus

• Biljettområde

• Biljettyp

• Pris

• Försäljningskanal

För att hitta den här listan, öppna det specifika evenemanget och klicka på "Ladda ner inpasseringsdata" längst ner på sidan och skriv ut.